مهندس فرزاد دلیری

11 آذر 1402
۰ دیدگاه
مهندس فرزاد دلیری

آرشیتکت فرزاد دلیری

مهندس فرزاد دلیری
مهندس فرزاد دلیری
فرزاد دلیری متولد ۱۹۵۴ و فارغ التحصیل طراحی و معماری مدنی ( شهری ) از دانشگاه علم و صنعت می باشد.
تهران، کلان شهری که نمایی سنتی و در عین حال بسیار شیک و مدرن  دارد. فرزاد دلیری کسی که در زمینه ی معماری و طراحی وساخت ساختمان های مسکونی و تجاری زیبا با سبکی مدرن و جالب توجه تاثیر بسیاری را در زیباسازی محیط این  کلان شهر گذاشته است و به رویاها و تلاش های خود در این زمینه ادامه داده و همچنان موفق  به پیشرفت در این زمینه و پدیدآورنده ی پروژه هایی عظیم بوده است.

فرزاد دلیری متولد ۱۹۵۴ و فارغ التحصیل طراحی و معماری مدنی ( شهری ) از دانشگاه علم و صنعت می باشد.او کارش را از سال ۱۳۵۸ در تهران آغاز کرده است و در زمینه ی طراحی مدنی در کشورهایی چون دبی ،قزاقستان ،تاجیکستان و ترکمنستان هم فعالیت هایی داشته .

پروژه های مهندس دلیری

 

  • پروژه باغ ایرانی فرشته

باغ ایرانی فرشته از نامش پیداست که خط مشی مشخصی را در مسیر تاریخ معماری ایران زمین دنبال میکند؛ از معماری باغ های گذشته می توان به باغ شازده ماهان، باغ دولت آباد یزد، باغ چهل ستون اصفهان، باغ ارم شیراز و باغ فین کاشان اشاره کرد؛ برج های دوقلوی الهیه با نمای گاردن خاص ترین برج باغ شمیرانات محسوب می شود.

پروژه باغ ایرانی
پروژه باغ ایرانی

جهت مشاهده کاتالوگ دیجیتال باغ ایرانی کلیک کنید

  • پروزه پاناروما

این برج زیبا شامل ۱۵ طبقه (۱۰ طبقه مسکونی و ۵ طبقه مشاعات) می باشد. (برج پانوراما  زعفرانیه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در منطقه زعفرانیه تهران ساخته شده است. این برج در ۱۵ طبقه که ۱۰ طبقه آن مسکونی و ۵ طبقه دیگر آن مشاعات می باشد.

پروژه پاناروما
پروژه پاناروما

جهت خرید از پروژه پاناروما کلیک کنید

  • چناران پارک

مجتمع چناران پارک رزیدنس در الهیه تهران  با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در زمره ی ساختمان هایی با متراژ بزرگ جای می گیرد. هر یک از واحدهای این برج عظیم ۲۶۰ الی ۵۵۰ متر مربع را شامل می شوند.

چناران پارک
چناران پارک

برای اطلاعات فروش واحد های چناران پارک کلیک کنید 

  • پروژه افرا

پروژه افرا با ۷۹.۰۰۰ مترمربع زیر بنا در ۳۸ طبقه مسکونی در زمینی با مساحت ۷.۰۰۰ مترمربع در بلندی های شمال تهران واقع شده و چشم انداز خوبی از کل سطح شهر تهران دارد. طرح سفید رنگ برج که تمایز حجم خود را به رخ می کشد، طراحی مینیمال و ساده گرایانه داشته و از بهترین ساختار و موقعیت فضایی برخوردار است. این مجتمع از طریق پنجره های شیشه ای بسیار بزرگش، تصویر پانورامایی بسیار پویایی از شهر و طبیعت به دست می دهد.

پروژه افرا
پروژه افرا

 

  • پروژه ایران زمین

پروژه ایران زمین
پروژه ایران زمین
  • مجتمع تجاری کوه نور فرمانیه

مجتمع کوه نور
مجتمع کوه نور فرمانیه
  • برج اداری تجاری نگار ونک

برج نگار یک برج (ساختمان)برج ۳۱طبقه‌ای با کاربری تجاری و اداری و ششمین ساختمان بلند تهران در شمال شهر تهران است. این برج در خیابان ولی‌عصر، صد متری شمال میدان ونک قرار دارد

برج اداری تجاری نگار ونک
برج اداری تجاری نگار ونک
  • ساختمان بام فرشته

 این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت  ۱۸۵۹ متر مربع با زیر بنای کل ۶۳۴۵ متر مربع در منطقه الهیه تهران احداث گردیده است.

بام فرشته
بام فرشته

جهت خرید از پروژه بام فرشته کلیک کنید 

 

 

 

ارسال دیدگاه