پارامیس تاور فرمانیه

170 تا 400 متراژ

نمای کلی

پارامیس تاور فرمانیه

پارامیس تاور فرمانیه یکی از مدرن ترین و زیباترین پروژه های در حال ساخت گروه #پارامیس_پارک در منطقه ۱ تهران – فرمانیه می باشد. این پروژه خاص در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیر بنای کل تقریبی ۲۳۰۰۰ متر مربع در ۲۳ طبقه با سازه ای بتنی و نمایی شیشه ای – کامپوزیتی است که دارای معماری داخلی منحصر به فردی می باشد. از نکات قابل توجه این پروژه ، دید بی نظیر به شهر تهران می باشد. .

اطلاعات و شرایط فروش: ۰۹۱۲۵۷۷۷۸۵۲ تماس بگیرید

و اینک نسل سوم از رویکرد تجاری اداری گروه پارامیس پارک در منطقه فرمانیه شرقی از زمین تا بلندای آسمان به منصهٔ ظهور رسید. 🔹برج پارامیس فرمانیه با فضاهای متنوعی همچون، رستوران، کافه کتاب، پارکینگ های لوکس VIP و فضای شهری مشرف به بلوار فرمانیه با رویکرد خدمات دهی به نیاز خاص خانواده، به بهره برداری رسید این آسمان نواز بلند شیشه ای که در چشم انداز منطقه فرمانیه حضوری باشکوه دارد با گامهای راستین متخصصین گروه پارامیس پارک، خدمتی دیگر را به شهر تهران ارزانی نمود . 🔸بی شک چنین پروژه ای در پی پاسخگویی متنوع به نیاز شهروندان و شرکت های پیشرو در عرصه های مختلف خواهد بود. . 🔸پارامیس پارک ؛ سبک نو ، زندگی نو .🔸

شهرسازی پارامیس تاور فرمانیه

ساختمان اداری تجاری پارامیس تاور فرمانیه در منطقه ۱ شهر تهران واقع شده است. وجود خیابان لواسانی به دلیل ترافیک و حجم زیاد تردد در آن موقعیت مکانی خاصی را برای این بنا رقم زده است.
طراحی شیشه ای این ساختمان و ارتفاع آن ، این بنا را به بنایی متمایز و شاخص در بدنه اصلی خیابان تبدیل کرده است.
با توجه به موقعیت زمین و وضعیت ترافیکی خیابانی که پارامیس تاور در آن واقع شده است این ساختمان از ضریب اهمیت بالایی از نقطه نظری شهری برخوردار است.. ساختمان تاور ازمهمترین عناصر یاری رسان در خوانش فضای شهری و از عناصر مهم هویت بخش در منطقه فرمانیه بخصوص خیابان لواسانی است.


ساختمان تاور خود به تنهایی یک نشانه شهری قوی است که با طراحی مدرن خود به لحاظ سبک شناسی معماری و نور پردازی فوق العاده زیبا موجب تقویت خوانایی خیابان لواسانی شده است.
طراحی کم نظیر فضای ورودی ساختمان و لند اسکیپ این بنا بیشترین تاثیر را در ذهن رهگذران از لحاظ بصری و نشانه شناسی ثبت خواهد کرد و موجب پیدایش تصویری واضح در ذهن بینندگان این ساختمان به لحاظ المان شهری خواهد بود.

طراحی پارامیس تاور فرمانیه

در محور بلوار اصلی پاراميس تاور فرمانيه با بدنه اي شيشه اي در ٢٣ طبقه اداري، تجاري و پاركينگ برنامه ريزي و طراحي شده و بر حداكثر شفافيت و چشم انداز از درون به بيرون متمركز است. با توجه به كشيدگي سايت در محور شمالي و جنوبي، توده بنا با يك عقب نشيني عمده از لبه جنوبي، در سمت شمال سايت جانمايي شده و موجب شكل گيري دو حياط دررسايت خود شده است. حياط جنوبي با طرحي متهورانه و شگفت انگيز به يك فضاي شهري و عمومي تبديل شده و حياط شمالي نقش فضايي خصوصي براي عملكرد تجاري و رستوران را بر عهده دارد.
ورودي فضاهاي اداري از خيابان فرعي برنامه ريزي شده است. فرم بنا از تداخل هندسي دو نيم قوس تشكيل شده و به لحاظ مورفولوژيك با برجهاي مسكوني دو قلوي فرمانيه كه در همسايگي خود دارد كاملا در تضاد است.
بنابراين معماري بنا با استايلي مدرن و نسبتا ميني مال با پوسته شيشه اي پروژه هر چه بيشتر بر عملكرد اداري بودن بنا تاكيد دارد.

مالک یا سازنده:
دکتر خرمی
آرشیتکت:
دکتر خرمی

جزئیات

  • مساحت زمین:
    170 تا 400 متراژ
  • قیمت:
    450 میلیون
  • سال ساخت:
    1401
  • سبک طراحی:
    مدرن

امکانات

  • بخش اداری
  • پارکینگ
  • پنجره های قدی
  • روف گاردن
  • سالن اجتماعات

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “پارامیس تاور فرمانیه”

Rating

املاک مشابه