هتل فرشته پاسارگاد

200 متراژ

نمای کلی

ویژه گی های هتل فرشته پاسارگاد

 یک آسمان خراش واقع در شمال شهر تهران است؛ که هم اکنون در حال احداث می باشد

که شامل ۳۰ طبقه هتل، ۹ طبقه پارکینگ، ۷ طبقه تجاری_اداری، ۴ طبقه مرکز تفریحی و ۱ طبقه لابی می‌شود که با احتساب طبقهٔ همکف درمجموع ۵۱ طبقه است.

 این پروژه از سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده و تا سال ۱۴۰۳ به اتمام  میرسد .

هتل پاسارگاد فرشته
هتل پاسارگاد فرشته

ساختمان هتل فرشته پاسارگاد، برجی است مشتمل بر ۴۶ طبقه، که در زمینی به مساحت ۴,۵۰۰ مترمربع و با زیربنایی در حدود ۱۰۶,۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.این مجموعه شامل ۶۲۳   واحد پارکینگ استاندارد ، ۴۷ واحد تجاری مختص هتل ، ۲۰۰۰ مترمربع فضای اداری ، ۱۰ واحد رستوران و کافی شاپ در طبقات مختلف و با تم های متفاوت ، تالارهای مراسم و سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، اتاق های مخصوص جلسات، ۳۰۰ واحد شامل اتاق ها و سوئیت های هتل، و ۴۰ واحد هتل آپارتمان می باشد. مجموعه استخر، اسپا و سالن بدنسازی در دو طبقه و مشاعات و لابی های بسیار وسیع از دیگر ویژگی های این پروژه می باشد.

تعداد ۲۶ دستگاه آسانسور با سرعت ها و ظرفیت های مختلف و ۶ دستگاه پله برقی، وظیفه حمل و نقل عمودی در این پروژه را بر عهده دارند.

مشخصات پروژه 

  • رستوران VIP

    رستوران فرانسوی و ایتالیایی هر یک به ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه بیست و سوم

    رستوران و تراس ویژه به ظرفیت ۱۰۰ نفر در بالاترین نقطه برج و بهترین چشم انداز شهری

  • سرویس آپارتمان

تعداد ۴۰ واحد سرویس آپارتمان در طبقات بیست و چهار الی بیست و هشت با امکان بهره گیری کامل از خدمات مجموعه هتل برای اسکان های طولانی تر افرادی نظیر سفرا و کارداران پیش بینی گردیده که پنج طبقه از بالاترین طبقات برج را به خود اختصاص داده است. این واحدها با تعداد اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه و متراژ بین ۱۲۰ تا ۲۵۰ مترمربع طراحی شده است.

هتل پاسارگاد فرشته
هتل پاسارگاد فرشته
  • سالن همایش

سالن اجتماعات و همایش هتل با وسعت خالص ۶۰۰ مترمربع و ظرفیت ۵۵۰ صندلی در طبقه چهارم پودیوم برج قرار گرفته و از طریق یک لابی اختصاصی ۲۰۰ متر مربعی به سایر فضاها مرتبط می شود، این سالن بوسیله پیشرفته ترین تجهیزات کنترلی نور، صدا و تصویر تجهیز خواهد گردید.

هتل فرشته پاسارگاد
هتل فرشته پاسارگاد

دفاتر اداری

در طبقات سوم و چهارم ساختمان برج دفاتر اداری مربوط به مدیریت هتل به مساحت خالص ۲۰۰۰ مترمربع در قالب فضاهای باز اداری تعریف گردیده، همچنین مرکز کنترل اصلی ساختمان و اتاقهای کامپیوتر  و سرور و غذا خوری پرسنل نیز در این طبقات تعریف شده است.

هتل پاسارگاد فرشته
هتل پاسارگاد فرشته

پارکینگ

دسترسی به پارکینگ ها از طریق خیابان مهدیه و توسط دو رمپ مجزای ورود و خروج صورت می گیرد. پارکینگ ها در ده طبقه زیرزمین و هر طبقه با ظرفیت ۷۰ دستگاه اتومبیل ساماندهی شده اند. کل مجموعه پارکینگ از یک مرکز کنترل واقع در طبقه خروجی و به کمک مجموعه ای از حسگرهای پارکینگ،  دود، حرارت و مونوکسید کربن به همراه شبکه دوربین های مداربسته کنترل می گردد. مجموعه پارکینگ به یک واحد کارواش جهت سرویسدهی به مراجعین هتل و مرکز تجاری تجهیز گردیده است. فضایی نیز با امکان دسترسی کامیونت های یخچالدار استاندارد جهت تخلیه کالا و جمع آوری زباله پروژه در این قسمت پیش بینی شده است.

هتل پاسارگاد فرشته
هتل پاسارگاد فرشته
مالک یا سازنده:
مهندس سهراب اسدی

جزئیات

  • مساحت زمین:
    200 متراژ
  • نمای ساختمان:
    شیشه
  • سبک طراحی:
    مدرن

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “هتل فرشته پاسارگاد”

Rating