پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک

30 آبان 1402
۱ دیدگاه
تصویر شاخص منطقه ولنجک

پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک

پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک ایده ای است که مشاور یا فروشنده، خریدار آپارتمان را متقاعد می کند که اکنون قراردادی را برای خرید یک آپارتمان به مدت یک سال یا بیشتر امضا میکند که درصدی از ثمن معامله را به عنوان پیش پرداخت در نظر میگیرند و مابقی مبلغ آپارتمان را در مدت قرارداد به صورت اقساط تا زمان تحویل آپارتمان و سند پرداخت میکنند.

خرید آپارتمان در منطقه  ولنجک از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، چرا؟ چون با پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک دیگر نیازی به پیش فروش آپارتمان در منطقه دیگر نخواهی داشت.

اگر با منطقه ولنجک آشنایی داشته باشید یا به این منطقه سری زده باشید یا ساکن این منطقه باشید میدانید که دارای امکانات تفریحی رفاهی، مراکز خرید و دسترسی های راحت می باشد .با یک بار انتخاب هوشمندانه و دقیق برای همیشه، و به طور مداوم می توانید از خدمات پیش فروش آپارتمان استفاده نمایید.

پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک

پیش فروش و پیش خرید آپارتمان در منطقه ولنجک

یکی از راه های پر درآمد روز دنیا، خرید و فروش آپارتمان و زمین در بعضی از مناطق تهران می باشد.

مناطق زعفرانیه، محمودیه و ولنجک جزو مناطقی هستند که سرمایه گذاری ملکی در آن از سوددهی بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید::((پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه))

مزایای پیش فروش در ولنجک:

  1. دسترسی راحت به بام تهران و مراکز تجاری لوکس و برند
  2. دارای الگو فرهنگی بالا
  3. آب و هوای بسیار خوب
  4. خیابان های عریض و مشجر
  5. شهرسازی مدرن و شیک
  6. ترکیب ویلا و ساختمان های مدرن
  7. دسترسی سریع به اتوبان های چمران و یادگار
  8. دسترسی به مراکز تفریحی و فضای سبز
  9. اکثرا قالب زمین های این منطقه ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ متری هستند که به وسیله آن ساختمان های یک دست تری از نظر متراژ و طبقه ساخته شده است .
  10. از گرانترین مناطق ایران می باشد

لوکیشن ولنجک کجاست؟

از لحاظ جغرافیایی منطقه ولنجک در شمال تهران، و به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شرق به رودخانه ولنجک و پارک ساسان و از غرب به محله زیبای درکه می رسد ، که جزء منطقه ۱شهرداری  تهران و ناحیه ۲ می باشد و جمعیت ان بر اساس آمار ۲۲۷۴۲ نفر می باشد..

از مکان های مهم منطقه ولنجک:

می توان به بام تهران ،تله کابین توچال، سورتمه توچال، دانشگاه شهید بهشتی ولنجک و سالن اجلاس اشاره کرد.

( ولنجک قدیم در زمان ساسانیان بود ). (از زمان صفویه با ورود مازندرانی ها ولنجک قدیم شکل گرفت و از سال ۱۳۵۰ ولنجک جدید به وجود آمد و گسترش یافت .) این منطقه که شن زار و پوشیده از علف کوهستانی بود، به خاطر قرار گرفتن بر سر راه مازندران از زمان صفویه مورد توجه شاه عباس اول واقع شد، در حالی که ساکنان بومی نداشت. در زمانی که روستای ولنجک به وجود آمد، هنوز از محمودیه، زعفرانیه و باغ فردوس نامی در کار نبود. ولنجک قدیم روستای کوچکی بود که حدود پانصد سال پیش به دستور شاه عباس اول با سکونت پنج خانواده از سادات مازندران در کنار یک چشمه به وجود آمد. جای دقیق آن محل مسجد جامع ولنجک در شمالی‌ترین نقطه خیابان اعجازی (آصف) است.

تاریخچه ولنجک

ولنجک از واژه‌های فارسی «ول» و «ولنگ» آمده‌ است. ولنجک محله‌ای در شمال غرب تهران در دامنه قله توچال است که جز از طریق کوه به هیچ جا راه ندارد و بن‌ بست می ‌باشد. از نظر لغوی ولنجک ترکیبی است از واژه «ولنج» یا همان «ولنگ» فارسی و حرف «ک» که کوچکی آن را می‌ رساند؛ بنابراین «ولنجک» به معنای ” جای رها شده کوچک” است مانند ونک یعنی درخت کوچک.

روستای ولنجک در۲ کیلومتری شمال غربی امامزاده صالح با ۸۰ نفر ساکن که همگی سادات بودند و شغل آن ها باغبانی و زراعت بود. ولنجک روستایی با آب و هوای سرد بود که آب آن از چشمه تامین می شد ، و محصولات آن غلات و میوه ها مختلف بود با راهی ماشین رو . ولنجک محله ای اعیان نشین و شکارگاه اشراف قاجار بود. از نظر تاریخی قدمت آن بیشتر از قدمت نام تهران می ‌باشد.

فرهنگ و مد

ولنجک از لحاظ الگوی فرهنگی ، پوشش و سرگرمی ها با محله های دیگر تهران تفاوت دارد و جزوه مناطق گران تهران و ایران می باشد .

مردم ولنجک به ‌طور پیوسته از پوشاک و مدهای غربی استفاده می ‌کنند و در اکثر خیابان ‌های ولنجک ، مردم لباس ‌های مد روز بر تن دارند. محله ولنجک میزبان رویدادهای مد ایرانی بوده‌ است. در سال ۱۳۹۷ یکی از رویدادهای مد کودکان که در این محله برگزار شد، اعتراض برخی رسانه ‌های فارسی‌ زبان را برانگیخت. گردهمایی طراحان مد نیز در این محله برگزار می ‌شود.

ورزش منطقه ولنجک

زیر ساخت ‌های ورزشی کوچک و متوسط زیادی در ولنجک وجود دارند و تله‌ کابین توچال هم به یکی از نمادهای ورزشی محله تبدیل شده‌است. از تله‌کابین توچال به عنوان یک جاذبه گردشگری و ورزشی مهم برای ولنجک و مناطق اطراف آن نام برده می‌شود.

پروژه ساخت تله کابین توچال، که از جاذبه‌های گردشگری مهم برای این محله محسوب می‌شود، با همکاری شرکت فرانسوی پوما ، در سال ۱۳۵۳ هجری خورشیدی آغاز گردید و در سال ۱۳۵۷ نیز اتمام یافت. تله کابین توچال در انتهای خیابان ولنجک و در ۳ کیلومتری میدان تجریش در منطقه شمیرانات واقع شده‌است.

این تله‌کابین دارای سه خط اصلی و سه خط تله‌سی‌یژ و یک خط تله‌اسکی می‌باشد. روی هم رفته درازای سه خط اصلی تله کابین نزدیک به ۷۵۰۰ متر می‌باشد که در میان تله کابین‌های نصب شده در دنیا یکی از طولانی‌ترین خطوط تله کابین پیوسته به شمار می‌رود.

پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک

جشن‌ های غیرقانونی

ولنجک سابقه‌ای طولانی در برگزاری جشن‌های بدون جداسازی جنسیتی در ایران دارد. با توجه به اینکه پس از انقلاب ۱۳۵۷ پارتی‌های بدون جداسازی جنسیتی خلاف قوانین اعلام گردید، این موضوع برای رسانه‌های ایرانی دارای اهمیت بوده‌است.

در بسیاری از این جشن‌ها که معمولاً پارتی نامیده می‌شوند، ممکن است افراد خارجی و بازیگران سرشناس ایرانی نیز شرکت کنند. در سال ۱۳۹۸ یک دیپلمات انگلیسی و یک دیپلمات هلندی در یک پارتی بدون جداسازی جنسیتی دیده شدند که با انتقاد شدید مقامات و رسانه‌ها روبرو شدند.

فهرست اماکن مهم منطقه ولنجک

مراکز خرید
  • مرکز خرید ولنجک
  • مرکز خرید توچال
  • مرکز خرید خلیج فارس
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی‌مارت (شعبه ولنجک)
  • بازار روز میوه و تره بار ولنجک
  • مرکز خرید تعاونی تحقیقات گیاه پزشکی کشور
  • مرکز خرید گالریا
درمانی
  • بیمارستان آیت الله طالقانی
  • بیمارستان رامتین
  • دی کلینیک و مرکز جراحی ولنجک
  • بیمارستان دامپزشکی البرز
  • سالن اجلاس سران
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما
  • حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهداء
  • دادگاه خانواده ۲
  • شهرداری منطقه یک ناحیه دو شهر تهران
  • سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی
  • مرکز علمی کاربردی صنایع دستی ایران
  • اداره مخابرات شهید جعفری
  • آسایشگاه جانبازان ثارالله
  • مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور
  • کلانتری ۱۶۳ ولنجک
  • سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایستگاه شماره ۶۴
  • جامعه مهندسان و مشاوره ایران

ترابری

ولنجک ترابری بهتری را نسبت به دیگر محله‌های منطقه داراست. این محله دارای یک خط رفت و برگشت اتوبوس از بلوار دانشجو به سوی چهارراه پارک وی و یک خط رفت و برگشت تاکسی از دانشگاه شهید بهشتی به میدان تجریش می‌باشد . همچنین در خیابان ولنجک دو خط رفت و برگشت تاکسی به ترتیب از مبدأ خیابان بیست و دوم به مقصد میدان تجریش و از مبدأ خیابان بیست و دوم به مقصد پمپ بنزین بزرگ راه شهید چمران در جریان است . نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله ولنجک ایستگاه متروی تجریش می‌باشد

  • خیابان های خوب ولنجک برای واحد های مسکونی
  • خیابان های ۱ تا ۱۲ ولنجک از خیابان های خوب و مرغوب
  • بهترین خیابان های آن خیابان ۴ ، ۹ ، ۱۱، ۱۲ می باشد ( که گرانترین آپارتمان آن در خیابان ۹ ( آپارتمان بوتیک ) می باشد
  • همچنین فرعی های فرخ، ساسان، عمید و سنگر از فرعی های بسیار پرطرفدار، مرغوب و گران ولنجک می باشد
  • ضعیف ترین خیابان های آن ، خیابان ۶،۷، ۱۸ و ۲۶ می باشد

غرب ولنجک که شامل خیابان ( امیرآبادی، بوستان ، گلستان ها ، عدالت ها ) می باشد  نسبت به اصلی های ولنجک از قیمت مرغوبتری برخوردارند .چون اکثر آپارتمان ها  در این منطقه بدلیل نداشتن مشاعات آبی از قیمت پایینتری نسبت به اصلی های ولنجک برخورداند و برای افرادی که بدنبال آپارتمان با قیمت مناسبتر هستند این منطقه را پیشنهاد میدهیم که دارای مزایای بسیاری است:

مزایا:
  1. دور از ترافیک ولنجک
  2. دسترسی راحت به مراکز خرید ، تره بار ، ایستگاه تاکسی ، میدان دانشجو ، بزرگراه چران ، پارک و فضای سبز
  3. دنج و آرام بودن منطقه

۱ دیدگاه

  1. […] بیشتر بخوانید::((پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک)) […]

ارسال دیدگاه