پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه

28 آبان 1402
۰ دیدگاه
تصویر شاخص منطقه زعفرانیه

آپارتمان مدرن و لوکس در منطقه زعفرانیه

پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه با گروه و مشاورین متخصص ملکا امری ساده و میسر می باشد که هم اکنون پیشرفت تکنولوژی و علم را در زندگی میبینیم که امکاناتی که باعث رفاه و آرامش ما در زندگی می شود را فراهم میکند.

اولویت مهم زندگی همه ما خانه ای است که آن را مکانی امن برای آرامش و آسایش خود و عزیزانمان می دانیم.

در گذشته شاید یک زندگی معمولی با حداقل امکانات میتوانست ما را راضی کند اما در حال حاضر با پیشرفت فناوری میتوان برای داشتن یک زندگی راحت تر و با امکانات بهتر و رفاه بیشتر از آن فناوری استفاده کرد و آن آپارتمان را تبدیل به یک ساختمان لاکچری و شیک کرد، یک آپارتمان شیک و مدرن با متراژ مناسب همراه با دیزاین و دکوراسیون خوب حس آرامش و امنیت را به شما منتقل میکند. در این مطلب میخواهیم اطلاعاتی درباره ویژه گی های یک ساختمان و برج لوکس در اختیار شما قرار دهیم.

فروش آپارتمان لوکس در منطقه زعفرانیه

 اگر بدنبال خرید یک آپارتمان لوکس و ساختمان شیک در منطقه زعفرانیه هستید پیش فروش در این منطقه را به شما پیشنهاد میدهیم.

منطقه زعفرانیه یکی از گرانترین مناطق تهران می باشد که در شمال تهران و در منطقه شمیران قرار دارد که جزء مناطق لاکچری و لوکس تهران حساب می شود و قیمت آپارتمان و زمین در این منطقه بسیار بالا است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش فروش آپارتمان در منطقه ولنجک میتوانید کلیک کنید.

پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه

زعفرانیه ؛ محله شیک و لوکس در شمال تهران

زعفرانیه نام محله ای لوکس در شمال تهران است و در منطقه یک شهرداری تهران قرار می گیرد. این محله یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت است و نسبت به سایر مناطق تهران هوای خنک تری دارد.

همان طور که می دانید، ارتفاعات توچال در شمال زعفرانیه قرار دارند. همچنین این محله از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از غرب به رودخانه ولنجک و از شرق به تجریش منتهی می شود. آپارتمان های این منطقه غالبا نوساز هستند و لوکس ترین آپارتمان های تهران را در این منطقه مشاهده خواهید کرد، به همین دلیل قیمت خرید و فروش و رهن و اجاره در زعفرانیه بسیار بالا می باشد. خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، میدان الف، خیابان آصف و میدان آصف از خیابان ها و میادین مهم زعفرانیه می باشند.

علت نامگذاری زعفرانیه

زعفرانیه یکی از نام‌ های دوران قاجار است و عده‌ ای نیز بر این عقیده‌ اند که چون کاخ سعدآباد در این منطقه به رنگ زعفرانی بوده‌ است، به تدریج به وسیله مردم زعفرانیه نام گرفته‌ است؛ زیرا کسانی که می‌ خواستند به این منطقه بروند نشانی در زعفرانی کاخ را که در آن زمان مشهورترین سازه منطقه بوده‌ است، می‌ دادند. اراضی زعفرانیه و باغ فردوس را حسین علی خان معیر الممالک پسر دوست علی خان معیر الممالک خریداری کرد، و بعد عمارت باغ فردوس را در آن جا بنا نهاد.

دکتر منوچهر ستوده در سخنی از وجه تسمیه زعفرانیه می گوید: «اراضی زعفرانیه بخشوده محمد شاه قاجار به یکی از کنیزانش مشهور به زعفران باجی بوده‌ است» به هر صورت تا دوران رضا شاه اراضی زعفرانیه به صورت بایر و بخشی از آن کشتزار کشاورزان شمیرانی بود. در اواخر حکومت محمدرضا پهلوی هنوز در آن حوالی زمین‌ هایی بود که گندم کشت می شد. از طرف دیگر با کمک شوکت الملک پنجاه من پیاز زعفران در سعد آباد کاشتند، که خوب به عمل آمد، و این کشت زعفران هم نزدیک خیابان زعفرانیه بود، که کم‌ کم این خیابان به نام زعفرانیه خوانده شد.

پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه

دسترسی به محله زعفرانیه

 کسانی که با خودروی شخصی تردد می کنند، می توانند از طریق بزرگراه مدرس و بزرگراه چمران دسترسی خوبی به دیگر مناطق پایتخت داشته باشند. نزدیک ترین خط  مترو به زعفرانیه مترو تجریش می باشد که دسترسی به آن از طریق تاکسی امکان پذیر است. علاوه بر این از تاکسی های تجریش و ولنجک نیز می توانید برای عبور و مرور استفاده کنید. اتوبوس های بی آر تی خیابان ولیعصر نیز از این محله عبور می کنند. برای دسترسی به زعفرانیه بوسیله وسایل نقلیه عمومی باید اول به میدان تجریش بروید و از وسایل نقلیه عمومی موجود در میدان تجریش برای رسیدن به زعفرانیه استفاده نمایید

مراکز تفریحی  گردشگری محله زعفرانیه

 مجموعه سعدآباد مهمترین مرکز فرهنگی- تاریخی محله زعفرانیه می باشد که شامل جنگل، قنات، باغستان، چشمه سار و موزه است. این مجموعه شامل چندین موزه دیدنی مثل موزه مردم شناسی، موزه فرشچیان، موزه ظروف سلطنتی و … می باشد. همچنین کاخ هایی مانند کاخ سبز، کاخ اختصاصی، کاخ موزه سفید و …. در این مجموعه قرار دارند. علاوه بر مجموعه سعدآباد پارک ها و بوستان های بسیاری در زعفرانیه وجود دارند که می توان از آن ها برای تفریح و گردش استفاده کرد.

پارک های ریحانه، ولنجک ، کوهپایه ، ارغوان ، آصف و پارک تندرستی پارک هایی هستند که برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسبند. اولین و تنها موزه تخصصی ساعت و زمان به نام موزه زمان زعفرانیه یا تماشاگه زمان نیز در این محله واقع شده است. برای گذراندن اوقات فراغت و داشتن ساعاتی خوش می توانید به این موضوع مراجعه نمایید و از دیدن آن لذت ببرید.

محله زعفرانیه چند مرکز مهم دولتی دارد؟

زعفرانیه تهران را شاید بتوان محله ای نامید که بیشترین تعداد سفارت را دارد، از سفارت‌ های واقع‌ شده در این محله می‌ توان به سفارت یمن واقع در خیابان اعجازی (آصف)، سفارت غنا واقع در خیابان مقدس اردبیلی، سفارت برزیل واقع در خیابان سرلشگر فتاحی، سفارت ویتنام در خیابان اعجازی (آصف)، سفارت بلاروس در خیابان شهید طاهری اشاره کرد. از دیگر مراکز دولتی این محله هم میتوان فرمانداری شمیرانات واقع در ابتدای خیابان مقدس اردبیلی، دادسرای ویژه روحانیت واقع در خیابان مقدس اردبیلی را نام برد. بانک‌ های مختلفی مانند بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک صادرات، بانک شهر و … در زعفرانیه شعبه دارند. همچنین مراکزی هم مانند پلیس +۱۰ و دفاتر خدمات ارتباطی نیز در این محله فعالیت می‌ کنند.

مراکز خرید محله زعفرانیه

 مراکز خرید معروفی مانند مرکز تجاری پالادیوم، مجتمع تجاری بامیک، مجتمع تجاری پیرامید، مجتمع تجاری-اداری میلان و مجتمع زعفرانیه پلازا در زعفرانیه قرار دارند. همچنین بازار میوه و تره بار الف در خیابان مقدس اردبیلی، میوه و تره بار مورد نیاز ساکنین این محله را فراهم می کند.

ویژگی‌ های بهترین محله های تهران

برای سنجش وضعیت یک منطقه، فاکتورهای زیر در نظر گرفته می‌ شود. با استفاده از این فاکتورها، مناطق مختلف تهران را با هم می‌ سنجیم:

  • سواد و تحصیلات مردمان منطقه
  • تراکم جمعیت منطقه
  • نرخ بیکاری افراد مستقر در منطقه
  • استفاده از تکنولوژی روز و اینترنت
  • آب و هوای منطقه
  • دسترسی راحت به زیرساخت‌های شهری
  • امنیت منطقه
  • فرهنگ ساکنین منطقه
  • زیبایی بصری منطقه، شامل سرسبزی، تمیزی، جذابیت و…
  • وجود امکاناتی مانند مراکز آموزشی مختلف، مراکز فرهنگی و مذهبی، مراکز درمانی و…
  • موقعیت جغرافیایی منطقه

پیش فروش آپارتمان در منطقه زعفرانیه

مشخصات آپارتمان شیک و لوکس زعفرانیه

هم اکنون با توجه به رشد کیفیت دکوراسیون و طراحی‌ های ساختمان برای داشتن یک آپارتمان لوکس تنها نمی‌ توان به کاغذ دیواری‌ های زیبا و متنوع یا چند دکور چوبی تکیه کرد. با توجه به خلاقیت‌ های روز افزون در زمینه ساختمان سازی فاکتورهای زیادی وجود دارند که رعایت آنها توسط سازنده موجب می‌ شود یک ساختمان شیک و برج لوکس ساخته شده و به مشتری تحویل داده شود. در ادامه برخی از این امکانات و ویژگی‌ ها بیان می‌ شود.(امروزه با توجه )

درباره ملکا

اگر بدنبال خرید یا پیش خرید آپارتمان در منطقه زعفرانیه هستید ما میتوانیم  سازنده گان برند و معتبری که در این منطقه آپارتمان در متراژ های مختلف ساختند را به شما معرفی کنیم

ارسال دیدگاه