مبلغ وام مسکن برای خرید ملک در سال ۱۴۰۰

23 خرداد 1400
۰ دیدگاه
مبلغ وام مسکن برای خرید ملک در سال 1400

مبلغ وام مسکن برای خرید ملک در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

مبلغ وام مسکن برای خرید ملک در سال ۱۴۰۰ بنا به شرایط افراد متقاضی متفاوت است. مجردها می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تسهیلات دریافت کنند که ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید ملک۴۰ میلیون تومان بابت جعاله است. بنابراین برای دریافت آن باید ۲۰۰ برگه تسهیلات خرید مسکن تهیه کنند. حدودا می‌توانیم بگوییم که هزینه تهیه این اوراق ۱۰ تومان می‌شود. که برای وام جعاله هم باید ۴ میلیون پرداخت کنند که مجموعا ۱۴ میلیون نقدا برای تهیه این تسهیلات پرداخت شود.

تسهیلات وام مسکن برای کسانی که ازدواج کرده اند چگونه است؟

آن دسته از افرادری که به صورت رسمی ازدواج کرده اند. و سابقه بیمه تامین اجتماعی هم دارند (سابقه بیمه بایستی معادل ۳ سال باشد.) می‌توانند از هدیه ای که این سازمان در نظر گرفته است استفاده کنند. علاوه بر آن زوج‌ها می‌توانند تا ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان برای هرنفر وام خرید ملک و وام جعاله ملک دریافت کنند. بنا به محاسبات انجام شده باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن معادل ۱۹ میلیون و ۴ میلیون وام جعاله که در مجموع ۲۳ میلیون می‌شود پرداخت کنند و وام را دریافت کنند. شایان به ذکر است که وام مسکن برای شهرهای پرجمعیت با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۸۰ میلیون و سایر مناطق ۶۰ میلیون در نظر گرفته شده است. زوج‌های جوان علاوه بر این از وام ازدواج نیز می‌توانند استفاده کنند.

نحوه دریافت وام به چه صورت است؟

اقدامات مربوط به دریافت وام خرید ملک بایستی از بانک مسکن صورت گیرد. ولی سایر بانک ها هم اعتبار لازم برای ارائه این خدمات را دارند. وام جعاله هم شرایط دریافت خاص خود را دارد که در ادامه به صورت موردی نام برده می‌شود.

شما یا ضامن‌ها نباید سابقه چک برگشتی و یا بدهی داشته باشید.
خانه‌ای که برای آن تسهیلات دریافت می‌شود نباید بدهی داشته باشد.
هزینه کارشناسی باید پرداخت شود.

نتیجه گیری:

شما می‌توانید پس از دریافت وام درصورت نیاز به مشاوره برای خرید و فروش ملک خود به سایت ملکا مراجعه کنید.
نیازهایی که به راحتی می‌توانید در ملکا رفع کنید.

  1. تخمین قیمت
  2. مشاوره علمی ودقیق به دور از دلالی
  3. خرید مطمئن
  4. فروش و خرید بی دغدغه

ارسال دیدگاه