معرفی گروه لوتوس

30 خرداد 1400
۰ دیدگاه
گــروه لوتــوس

گروه لوتوس دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟

گروه لوتوس از جمله گروه‌های اقتصادی و مهندسی است که در حوزه صنعت ساختمان‌سازی فعالیت می‌کند. مهارت‌های آن‌ها بر اساس تجربه و سابقه مدیران و نیروی متخصص تکیه دارد. چندین پروژه در منطقه یک به اسم لوتوس ثبت شده است. هرجا که نام صنعت ساختمان برای سرمایه‌سازی در میان باشد لوتوس هم جایی برای خود تعیین می‌کند.

شرکت‌های وابسته گروه لوتوس

  • شرکت ابنیه‌ گستر لوتوس ایرانیان: هدف این شرکت نهادن بنیادی برای جمع کردن توان و ثروت انسانی است. طراحی و اجرای ساختمان‌های مسکونی لاکچری در منطقه یک با کیفیتی زبانزد از جمله رزومه کاری این شرکت محسوب می‌شود. ارزش‌های سنتی ایران و زندگی مدرنیته شهری با هم در آمیخته است. سعی بر این است که بیشترین سازگاری با محیط زیست و کمترین اتلاف انرژی صورت گیرد.
  • بازرگانی و معدنی لوتوس: این شرکت برای آفرینش فرصت اقتصادی و کارآفرینی در حوزه تولید مواد معدنی فعالیت خود را آغاز کرد. نیروهای مجرب و متخصصین حاذق در این شرکت به نو آوری و شکوفایی اقتصادی کشور کمک می‌کنند.
  • مرکز مطالعات و طراحی ایوان مهر ایرانیان

پروژه‌های لوتوس

  • پوراندُخت ولنجک: بیست و هشتمین فرمانروای ساسانی، دختر خسرو پرویز که به عنوان شهبانو بر تخت پادشاهی نشست. این پروژه در طراحی معماری خود روح لطیف زنانه و مادرانه دارد که دلیل انتخاب اسم پروژه می‌تواند باشد. پوراندوخت بسیار زیبا طبیعت و دوستی با محیط زیست را در خود جا داده است.

پوراندخت لوتوس

  • پروژه مسکونی آرتیمان – زعفرانیه: اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد این است که آرتیمان یعنی چه؟ «آرتی» و «مان» دو واژه تشکیل دهنده این کلمه هستند. آرتی یعنی پاک و مقدس. مان هم به معنی تفکر و اندیشه ثبت شده است. آرتیمان یعنی اندیشه مقدس. هدف از نهادن این اسم، بیان سلیقه ایرانی دیروز و ذائقه معماری مدرن ایرانی است.

آرتیمان

  • گروه لوتوس – باغ ایرانی– الهیه: باغ ایرانی همانطور که ار اسمش پیداست در مساحت ۱۰۰۰ متری از درحتان در زمین فرشته قرار دارد. اولین SkyVilla ایرانی باغ ایرانی است. دو برج با ۳۰  طبقه در ارتفاع بلند در منطقه‌ای سرسبز پر از امکانات رفاهی و تفریحی آرامش متفاوت بودن را برا ساکنین این مجموعه می‌سازد.

باغ ایرانی لوتوس

  • پروژه تجاری مسکونی کوروش – درکه: کوروش یک اسم اصیل پارسی است. کوروش سی سال پادشاه هخامنشی را بر عهده داشت. دلیل انتخاب این اسم از طرف گروه لوتوس، یادآوری تاریخ و تمدن ایرانی است که برگرفته از فرهنگ و تمدن این سرزمین است. این ساختمان در مـنطقه ی یک در زمینی به وسـعت ۵۸۰۰ مــتر مربع ساخته شده است. در ملکا با کوروش بیشنر آشنا شوید.

کوروش لوتوس

پروژه چهارباغ قیطریه: چهار برج ۲۲ طبقه در کنار هم با مشاعات مشترک و جداگانه با دسترسی فوق العاده به متروی قیطریه ساخته شده است. چهارباغ قیطریه منظره بیرونی فوق العاده ای را به خود اختصاص می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ساختمان‌ به پروژه چهارباغ قیطریه مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با ملکا تماس بگیرید.

چهار باغ

برج شوکا ولنجک: شوکا توسط گروه لوتوس با معماری خاص و منحصر به فرد خود ساخته شده است. این ساختمان ۱۷ طبقه دارد و در مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. از محیط تفریحی و امکانات آن می‌توان به روف‌گاردن، سالن اجتماعات و فضای سبز ایجاد شده اشاره کرد.

برج شوکا

نتیجه گیری:

گروه لوتوس برای ترویج فعالیت های اقتصادی در صنعت ساختمان تشکیل شدi است. که بنای آن بر ترویج تمدن و فرهنگ ایرانی و توسعه اقتصادی قرار دارد. پروژه‌های این مجموعه به دلیل به کار بردن اصول اقتصادی جهت پیشبرد اهداف ساحتمان‌سازی از جمله پرفروش‌ترین ملک‌های ملکا به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه