محمدرضا ابراهیم زاده معمار مدرن ایران

1 تیر 1400
۰ دیدگاه
محمدرضا ابراهیم زاده

درباره محمدرضا ابراهیم زاده

مهندس محمدرضا ابراهیم زاده درسال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته معماری از دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴دریافت کرد.

زندگی حرفه‌ای محمدرضا ابراهیم زاده چگونه است؟

وی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۵ در شرکت معماری “رازآهنگ” مشغول به کار بوده است و در سال ۱۳۸۳ شرکت مهندسی خود را تحت عنوان “مهندسین مشاور ابراهیم زاده و همکاران” تاسیس کرد. محمدرضا ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۶۰ پروژه ویلایی، مسکونی، تجاری و…طراحی و پیاده‌سازی کرده است.

پروژه های معروف او

مجتمع دیپلمات۶ ولنجک: این مجتمع که در ولنجک تهران احداث شده است، مساحت ۱۲۰۰متر مربع با زیر بنای ۸۰۰۰ متر مربع است که شامل ۱۲طبقه، ۱۶ آپارتمان مسکونی و۴۵ واحد پارکینگ است. همچنین می‌توان به داشتن امکانات روف گاردن، سونا، جکوزی و سالن ورزشی اشاره نمود.

 دیپلمات۶ ولنجک

مجتمع مسکونی تندیس الهیه: این مجتمع لوکس در منطقه فرشته تهران واقع شده است. مساحت آن ۱۰۰۰ متر مربع و شامل ۱۵ طبقه (۱۱طبقه مسکونی روی همکف و ۳طبقه زیر زمین) و متراژ واحد‌ها ۱۷۰ و ۳۵۰ است. از امکانات این برج لوکس می‌توان به استخر، سالن ورزشی و… نام برد.

تندیس الهیه

مجتمع مسکونی مدرن فرمانیه:

این مجتمع مدرن در منطقه فرمانیه احداث شده است. مساحت آن ۱۰۰۰مربع با زیر بنای ۸۰۰۰ متر مربع است. این مجتمع ۱۵ طبقه (۱۱طبقه مسکونی روی همکف و۳ طبقه زیر زمین) شامل۱۶ واحد آپارتمان مسکونی با متراژهای ۲۰۰و ۲۶۰مترمربع دارد. از امکانات این مجتمع روف‌گاردن، حیاط‌سازی هلندی، استخر، سونا، بدنسازی، لابی اجتماعات و آشپزخانه صنعتی اشاره نمود.

مجتمع مسکونی مدرن فرمانیه

مجتمع مسکونی تندیس زنبق پروژه محمدرضا ابراهیم زاده : یکی از بلندترین برج باغ‌های منطقه یک تهران مجتمع تندیس زنبق است. مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰۰ مترمربع در ۲۴ طبقه (۱۵طبقه روی همکف و ۷طبقه زیرزمین) شامل ۶۲ واحد آپارتمان مسکونی با متراژهای ۳۰۰ الی۱۲۰۰ مترمربع در منطقه زعفرانیه (تهران) در حال احداث است.

مجتمع مسکونی تندیس زنبق - محمدرضا ابراهیم زاده

مجتمع مسکونی هایت کامرانیه: این مجتمع لوکس کامرانیه، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۱۰۰۰ متر مربع در منطقه کامرانیه تهران واقع شده است. این مجتمع ۱۲ طبقه شامل ۱۹واحد آپارتمان مسکونی با متراژهای۲۰۰ تا ۴۰۰ دارد.

مجتمع مسکونی تندیس زنبق

مجتمع مسکونی هایت نیاوران: این پروژه  مجتمع لوکس در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در منطقه بوکان نیاوران احداث گردیده است. هایت نیاوران ۱۵ طبقه دارد. ۹ طبقه آن مسکونی و ۴ طبقه زیر زمین است.

مجتمع مسکونی هایت نیاوران - محمدرضا ابراهیم زاده

ساختمان سپید کوه زعفرانیه ویژه: این پروژه تک واحدی است. ۹ طبقه به متراژ ۴۳۰ دارد. هر واحد آن از ۴ خواب تشکیل می‌ شود که ارتفاع سقف آن ۴ متر است. این پروژه را می‌ توانید در ملکا دنبال کنید.

نتیجه گیری:

مهندس محمدرضا ابراهیم زاده در پروژه‌ هایی که داشته‌ اند با توجه به رزومه‌ ای که دارند در کار خود بسیار خلاقانه عمل می کنند. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر جهت خرید ملک از مشاورین متخصص ملکا همراهی بخواهید.

ارسال دیدگاه