خرید ملک از روی نقشه

3 تیر 1400
۰ دیدگاه
خرید ملک از روی نقشه

خرید ملک از روی نقشه چه معایب و مزایایی دارد؟

خرید خانه از الویت‌های تصمیم‌گیری برای یک فرد در طول عمر به شمار می‌رود. چرا که شخص سالیان متوالی را بازحمت و برنامه‌ریزی کار می‌کند. در نهایت تصمیم می‌گیرد آن که آن را صرف سرمایه‌گذاری کند. خرید ملک به روش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. یکی از راه‌های انتخاب ملک، خرید ملک از روی نقشه است.

با رشد و توسعه تکنولوژی در ایران هر روز شاهد پیدایش و توسعه روزافزون سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خدماتی هستیم. سیستم‌هایی که مدل سنتی را به چالش کشیده‌اند و موفق عمل کردند.  سایت‌های جستجوی ملک به سرعت در حال رشد هستند. بخش قابل توجهی از بانک اطلاعاتی املاک کشور را در بر دارند که این مسئله باعث سهولت فرآیند خرید، فروش، رهن و اجاره شده است.

ملکا یک سایت تخصصی و قدرتمند خرید ملک در ایران است. از قابلیت‌های مهم این سایت می‌توان به سرویس‌دهی خوب و فیلتر‌های جستجوی پیشرفته شامل خرید و فروش یا رهن و اجاره اشاره نمود.

امروزه در کشورهای پیشرفته، بانک اطلاعات املاک مبتنی بر نقشه شده‌اند. مشاوره املاک مبتنی بر نقشه است که متاسفانه در کشور ما بیشتر بنگاه‌های مشاور املاک، نقشه املاک شهر را به صورت کاغذی روی دیوارشان چسبانده‌اند. این در حالی است که امروزه نقشه‌های دیجیتالی، قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

خرید ملک از روی نفشه

قابلیت‌ و مزایای خرید ملک از روی نقشه:

  •  نمایش املاک بر روی نقشه
  • جستجوی معابر و اماکن شهر روی نقشه
  • نمایش کروکی ملک روی نقشه
  • جستجو و لیست املاک بر اساس نقشه
  • نمایش موقعیت ملک روی نقشه به مشتری
  • قابلیت‌های تحلیلی املاک برای پیش بینی نرخ رشد قیمت املاک جهت سرمایه گذاری
  • نمایش وضعیت محله، دسترسی به بانک‌ها، تراکم جمعیت منطقه، اماکن خرید و مراکز تفریحی
  • قدرت جستجو به وسیله اینترنت بالا رفته است

وقتی مشتری از شما یک خانه می خواهد که در فلان شهر باشد و نزدیک به مراکز تفریحی، خطوط تاکسی و مدارس باشد؛ باید بتوانید ملک مورد نظر را روی نقشه به او نشان دهید تا دید بهتری نسبت به ملک مورد نظر پیدا کند.

مهم ترین مشکل خرید ملک از روی نقشه:

خریداران مشتاق بایستی به برخی جزئیات مهم توجه کنند که ممکن هست هنگام دریافت ملک با مشکل روبرو شوند، مانند مواجه شدن با نقص و عیب در عملکرد داخلی خانه یا مواردی که با قرارداد فروش توافق شده مغایرت دارد.

خرید ملک از روی نقشه

نتیجه گیری:

به دلیل محدودیت زمان سرمایه‌گذاران و کسانی که در کل قصد خرید ملک را دارند؛ هرکاری که بتواند در زمان صرفه جویی کند در نهایت مفید خواهد بود. خرید ملک از روی نقشه درج شده روی سایت‌ها می‌تواند در این زمینه کمک شایانی کند. مهم این است که نقشه‌های درج شده دقیق و صحیح باشند. انتخاب سایت مناسب برای این منبع می‌تواند تاثیر گذار باشد. ملکا مرجع کامل و صحیحی است که شما می‌توانید به راحتی به آن اعتماد کنید.

ارسال دیدگاه