حسین محمودی معماری هنرمند، واقع‌گرا و مردم‌شناس

26 خرداد 1400
۰ دیدگاه
حسین محمودی

بیوگرافی حسین محمودی معمار با تجربه

حسین محمودی، دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه شهید بهشتی است. با تجربه بیش از سی سال در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی فعالیت دارند. تعداد زیادی جوایز از مسابقه‌های معماری داخلی و خارجی به ایشان اعطا شده است. در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. در روزمه خود با چندین شرکت معماری از جمله جهاد دانشگاهی شریف، مهندسین مشاور نقش کوثر و مهندس معروف سابقه همکاری دارد.

حسین محمودی آرشیتکت
حسین محمودی آرشیتکت

 

زندگی حرفه ای

حسین محمودی در زمینه آموزشی هم گام برداشته است. ایشان از سال ۱۳۷۵ در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌کند. شرکتی را هم با نام ” حسین محمودی و همکاران”  برای پیشرفت معماری ایران مطابق با سنت و فرهنگ ایرانی تاسیس کرده است. پروژه‌های زیادی هستند که اسم شرکت در آن‌ها ثبت شده است. استاد می‌گویند: “به واسطه طراحی فنی و مهندسی، ساختمان‌هایی خاص و پر جزئیات خلق می‌گردد که عمیقاً با زمینه، کارکرد و فرهنگ ایرانی مرتبط می‌باشند. این‌ها عواملی هستند که یک طرح خوب را به طرحی فوق‌العاده، چالش برانگیز، شکیل و کاملاً خاص در سبک‌های کلاسیک و مدرن، تبدیل می کند.”

پروژه های حسین محمودی

  • بیمارستان تات (فوق تخصصی سرطان)
  • مجموعه گردشگری، تفریحی، تجاری و اداری ری فورت
  •  ساختمان مرکزی بیمه رازی
  •  مجتمع مسکونی آرشا
  • رویال آدرس زعفرانیه

بیمارستان تات (فوق تخصصی سرطان)

بیمارستان تات یکی از پروژه‌های معروف حسین محمودی است. بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۵ متر مربع قرار دارد که شامل ۲۰ طبقه می‌شود.

بیمارستان تات

مجموعه گردشگری، تفریحی، تجاری و اداری ری فورت

مجموعه گردشگری، رفاهی، تجاری، اداری و تجاری ری فورت بزرگترین مجموعه چند منظوره در جنوب شهر تهران محسوب می‌شود. در نهایت هدف ایجاد وقت شاد و پر هیایو برای جنوب تهران است.

 مجتمع مسکونی آرشا از حسین محمودی

مجتمع مسکونی آرشا در زمینی به ۸۱۷۰ متر مربع در کیش در حال ساخت است. ۱۴ طبقه (۱۱ طبقه مسکونی روی همکف و ۲ طبقه زیر زمین) و ۸۷ واحد پارکینگ دارد.

رویال آدرس زعفرانیه پروژه حسین محمودی

مجتمع مسکونی رویال آدرس در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۵۰۰۰ متر مربع واقع در منطقه زعفرانیه در حال احداث است و این پروژه قصد اراِئه خدمات هتلی را دارد.

رویال آدرس درگاهی
رویال آدرس آشیتکت حسین محمودی

نتیجه گیری:

استاد حسین محمودی در کنار انجام پروژه‌های مهم و زیبا، آموزش هم می‌دهند. انسان‌های موفق با به اشتراک گذاشتن علم و دانش خود با دیگران به سریعتر رسیدن به هدف در تخصص و مهارت خود کمک می‌کنند. پروژه رویال آدرس زعفرانیه ایشان در جال حاضر در ملکا موجود است برای خریداری این واحدها می‌توانید از طریق مشاوران ملکا اقدام کنید.

ارسال دیدگاه