آرشیتکت امید غلامپور

3 دی 1402
۰ دیدگاه
امید غلامپور آرشیتکت

درباره امید غلامپور

آرشیتکت علیرضا (امید) غلامپور در سال ۱۳۴۲ در شهر زیبای آبادان متولد شد. شهری که نقش ویژه ای در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی تاریخ معاصر ایران ایفا کرده است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت تهران دریافت کرد و فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۶۹ در تهران آغاز نمود. دیدگاه رویکردی امید غلامپور به طراحی، به آثاری دارای تناسب و اصالت منجر می شود که گویای سبک منحصر بفرد او می باشد. توجه دقیق او به جزئیات، ساختمان های او را در کیفیت، دوام و زیبایی متمایز می کند.

چیزی که امید غلامپور را متمایز می کند، تعهد تزلزل ناپذیر او به جزئیات است. توجه دقیق او حتی به کوچکترین جنبه های پروژه هایش، ساختمان های او را متمایز می کند، و ساختارهایی را ایجاد می کند که شخصیت، قدرت و زیبایی را در بر می گیرد. این تمرکز بی‌نظیر بر روی دقت، طرح‌های او را ارتقا می‌دهد و تضمین می‌کند که هر عنصر به طور یکپارچه با چشم‌انداز کلی معماری هماهنگ است.

امید غلامپور به عنوان یک معمار ایرانی برنده جایزه افتخاری، و آثار غلامپور به عنوان شاهدی بر اشتیاق تزلزل ناپذیر، نبوغ خلاق و درک عمیق او از قدرت دگرگون کننده معماری است.

رویکرد رویایی غلامپور به طراحی نشان دهنده درک دقیق و درک ذاتی او از ترکیب و زیبایی شناسی معماری است. هر یک از آثار او حس قابل توجهی از نسبت و خلوص را به نمایش می گذارد و سبک ظریف و متمایز او را مشخص می کند. از عظمت فضاهای عمومی گرفته تا صمیمیت اقامتگاه های خصوصی، ساختمان های او جذابیتی جاودانه دارند و به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب می شوند.

پروژه های معروف امید غلامپور

  • چناران پارک الهیه
  • مرکز تجاری اوپال سعادت آباد
  • مرکز خرید آرن شهرک غرب
  •  مرکز خرید شریعت
  •  مجتمع مسکونی باران ۵ اندرزگو
  •  مجتمع مسکونی لوکس باران ۷ کامرانیه
  •   مجتمع مسکونی افق ولنجک

چناران پارک الهیه

چناران پارک الهیه
چناران پارک الهیه

جهت دیدن کاتالوگ دیجیتال چناران پارک الهیه و قیمت کلیک کنید

 

 مجتمع چند منظوره اوپال، واقع در سعادت آباد

مرکز تجاری اوپال
مرکز تجاری اوپال امید غلامپور

مجتمع تجاری آرن، به مساحت ۱۰۵۰۰ مترمربع، واقع در شهرک غرب

مجتمع تجاری آرن شهرک غرب امید غلامپور
مجتمع تجاری آرن شهرک غرب امید غلامپور

 

 مرکز خرید شریعت

مرکز خرید شریعت امید غلامپور
مرکز خرید شریعت امید غلامپور

 

 

 

ارسال دیدگاه